Kontakta supporten
Uppdatering 30/11 - tillfällig supportmail: vetelmail@gmail.com

1/12 Driftstörningar hos mailleverantör: tillfällig mail: vetelmail@gmail.com

- Vår mailleverantör har för tilfället driftstörningar som begänsar vår mail både inkommande och utgående. Enligt leverantör ska detta vara löst under dagen.
1/12 22.59 Uppdatering: Efter samtal med leverantör så ska dett vara löst vid midnatt.
Vi hoppas kunna svara på alla supportmail så snabbt det bara går

 

2/12: Planerad driftsättning från leverantör är kl 15-19.00


Vår telefonsupport är öppen helgfria vardagar mellan 08.30-12.00
Vi tar gärna emot ditt ärende på support@yachtsafe.se där vi alltid svarar inom 24 timmar, helgfria vardagar. Vid  behov och akuta ärenden så kommer vi att kontakta dig via telefon. 
Tel: 031-22 00 70 .
Behöver du hjälp att förlänga ditt abonnemang?
Maila de 7 sista siffrorna i ditt serienummer alternativt registrerad mailadress till info@vetel.se och ange om du vill förlänga 12 eller 24 månader. Vi förlänger samma dag, fixar faktura och återkopplar när det är klart!

Varför hänvisar ni primärt till mailsupporten?

Vi strävar hela tiden efter att kunna erbjuda så snabb och kvalitativ support som möjligt.
Med hjälp av bra IT-stöd arbetar vi nu för att effektivisera supporten så så att du, som användare av våra tjänster, ska få bästa möjliga service när du behöver den.

Utifrån hur supportbehovet ser ut hos Vetel AB idag så ser vi att det finns många fördelar med vårt nya E-postbaserade supportverktyg.

- Effektivitet: Rätt person/kompetens svarar, kortare svarstider, högre tillgänglighet, bättre formulerade svar, och möjlighet för oss att göra en grundläggande utredning innan återkoppling.
- Dokumentation: Hjälper oss i uppföljning av ärenden och du som användare kan också följa utvecklingen av ditt ärende. Att vi får in denna dokumentation gör även att vi kan ta fram svarsmallar (då en del problem är återkommande)
- Utveckling: – Med hjälp av vårt supportsystem kan vi också analysera data/inkomna ärenden och på så sätt ta fram bättre informationsmaterial samt förebygga eventuella framtida problem genom utveckling.

 

E-postadress: *
Ämne: *
Larmets serienummer (valfritt):
Beskrivning: *
TyWef
Kod från Captcha-bild: *